DUBROVNIK
CILJ PROJEKTA
Turistička zajednica Dubrovačko-neretvanske županije imala je potrebu za novim, svježim vizualnim brandingom koji će predstavljati sve različitosti regije.
Naš je prijedlog izabran kao pobjednik među nekim od najboljih hrvatskih dizajnera na natječaju Hrvatskog dizajnerskog društva.
''Rješenje je proizašlo iz osebujnosti i jedinstvenosti Županije u kojoj se preklapaju percepcije turista i građana.
BRENDIRANJE DESTINACIJE
Vodeća obilježja povezali smo prepoznatljivim simbolima Grada Dubrovnika i okolne županije: sunce, dubrovačke zidine, brodovi i barke, poljoprivredni proizvodi, otoci i more.
Svaki od njih bio je povezan s jednim grafemom – jednostavnim linearnim oblikom – koji je razvio grafički jezik glavnog znaka i njegovu mutaciju u primjenama za pojedine fizionomske jedinice Županije, kao i za druge primjene kao što su kulturne ustanove, tematski parkovi ili istraživačkim centrima.
VIŠE O PROJEKTU